Info & Villkor


KONTAKT

PROGEARMOTO
(PROTUOTE FINLAND OY)

Tel: +358 400 893 438 - vardagar 09:00 - 16:00
(Vi pratar svenska, engelska och finska)

Produkter: info@progearmoto.se
Leverans och retur: sales@progear.net

Address:
PROGEARMOTO
Rinteenlenkki 14
97220 Sinettä
Finland
VAT NR: FI20816883 

Hur vi hanterar personuppgifter - Våran integritetspolicy

 



FRAKTKOSTNAD

• Gratis för köp över 1500 Kronor - under: 89 Kronor
• Leveranstid: normalt 2-5 vardagar, kan vara längre i vissa produkter
• Vi använder olika fraktmetoder: Postnord, MyPack, DHL, beror på din adress.
Vi skickar försändelse-id:n med email.



BETALNINGSALTERNATIV

• Klarna faktura eller delbetalning
• Betala direkt med banköverföring
• Kredit & Bankkort
• PAYPAL

Klarna användavillkor
Klarna Bank AB




90 DAGAR ÅNGERRÄTT, GRATIS RETUR

Du har rätt att ångra eller byta ditt köp inom 90 dagar. Tidsfristen startar den dag du tar emot produkten. Retur och byten är gratis!

Läs mer här:
- Hur gör jag en retur
- Hur byter produkten?
- Fel i leveransen eller produkten?




REKLAMATIONER & GARANTI


GARANTI 
• Vi är en officiell återförsäljare av alla varor vi säljer.
• Garantiservicen hanteras i Sverige, Finland eller hos tillverkaren.
• Fraktkostnader för garanti-ärenden måste köparen betala.
• Om felet i varan har uppstått efter att den har tagits i bruk, är det normalt garantin som gäller.

Läs mer här:
- Hur hanteras ett garantiärende?
- Var skickas den?
- Retur eller garanti?


 

PRISER OCH EVENTUELLA FEL I HEMSIDORNA

Eventuella fel kan bland annat utgöras av skrivfel, ofullständiga produktbeskrivningar, felaktiga priser eller felaktig information angående en produkts lagerstatus. Vi förbehåller oss rätten att korrigera sådana eventuella fel och att ändra eller uppdatera informationen när som helst utan föregående meddelande. Om fel pris har angetts för en produkt som du har beställt så kommer vi naturligtvis att meddela dig om detta och invänta ditt godkännande av det korrigerade priset innan vi fortsätter med din Beställning. Vi har rätt att avboka beställningen om fel har skett. Om kunden har redan betalat ordern, har vi rätt att avboka beställningen, och betala tillbaka pengarna.